PART TIME: SEHEBAT FOREX JIKA USAHA ANDA MANTOP

Assalamualaikum dan salam sehajtera

Artikel kali ini,saya ingin berkongsi kerja sambilan saya sambil bermain social networks such as facebook,twitter,friendster or email. Mengapa saya menulis artikel sebegini rupa.
Tidak ramai kalangan kita terutama generasi muda yang berjaya dalam menghasilkan income atau pendapatan sambilan ketika mereka melayari laman sosial yang ada. Mengapa kita tidak sekreatif orang - orang barat yang hebat menggunakan aplikasi internet dalam menghasilkan pendapatan sambilan. harian mereka.Pada hal kita juga menggunakan teknologi seperti mereka juga.Bukan maksud saya untuk menyatakan bahawa tidak ada kalangan rakyat kita yang aktif dalam kerja sambilan ini,tetapi kurang pendedahan atau maksud lain "tiada keberanian".


Dalam memulakan sesuatu perniagaan secara online,perkara perkara yang selalu kita lihat ialah:

1) MODAL (kalau murah nak join,kalau maaf..harap maklum)
2)Boleh Percaya ke iklan ini.setakat testimonial yang cakap beribu-ribu ringgit dia dapat,sape pun boleh create testimonial tersebut..
3)Ada masa ke aku nak buat marketing promo tersebut.BANYAK KERJA LAIN NAK BUATLAH.
4)Aku boleh KAYA ke kalau join program ni
5)ORANG yang tulis atau buat program ini kaya ke atau dapat UNTUNG x?

hah persoalan demi persoalan di atas selalu kita buatkan.samalah terjadi pada saya sewaktu di zaman universiti. Saya senang je,kalau sesuatu program yang boleh menjana pendapatan sambilan mesti bawah RM100 baru saya nak join.....bukan apa...andai kata rugi,erm taklah rugi sangat coz modal kecil sahaja.Namun,Alhamdulillah,saya dah dapat modal saya balik.sekarang saya nak aktif balik cari pendapatan sambilan ini.

NAK tahu program apa saya JOIN.. erm mudah sahaja.Saya bukan memaksa anda untuk terlibat dalam program ini,sekadar berkongsi pengalaman dan apa yang saya dapat. Biarlah orang nak perli saya dalam apa jua kritikan.JANJI saya memperolehi rezeki yang HALA yang saya usaha.MUDAHKAN.



Setiap klik anda akan menerima RM 0.10 sen dan sesiapapun boleh melakukannya. Sekiranya anda tidak memiliki Pc / Laptop, atau anda ingin memberi tumpuan kepada perkara yang lain, anda boleh boleh iklankan link anda dimana sahaja secara berbayar ataupun percuma.(Ruangan iklan dan panduan disediakan) Setiap kali iklan link anda di klik, anda akan menerima RM0.10sen dan anda akan menerima bonus RM10.00 bagi sesiapa sahaja yang menyertai Jutawanklik ini melalui link anda. Yang penting setiap klik akan memberikan anda RM0.10sen. Semakin banyak klik yang anda terima semakin banyaklah pendapatan harian anda. Mulakan kerjaya klik anda pada hari ini dan mula menjana pendapatan lumayan secara automatik, mudah dan 100% berkesan tanpa sebarang keraguan.

KITA akan bincang di artikel akan datang.InsyaAllah
wassalam

No comments:

Post a Comment